storybound-natiivimainonta.jpg
 

Kiinnostuneet

kohderyhmät

 
natiivimainonta.jpg
 

Natiivimainonta

Natiivimainonnan, eli ostetussa mediaympäristössä tapahtuvan sisältömarkkinoinnin, osaamisemme on noteerattu kansainvälisesti jo useamman kerran. Olemme ylpeitä hyvästä natiivimainonnan tavasta ja korkeista laatukriteereistämme, joilla toteutamme asiakkaillemme onnistumisia kaikissa Suomen medioissa, kanavariippumattomasti.

Natiivimainonnassa oleellista on tavoitettujen kontaktien laatu, ei määrä, ja heille tuotettavan natiivisisällön aito lisäarvo. Tapoja tavoittaa uusia hyviä asiakkaita tai muokata yrityksenne mielikuvaa ovat muun muassa:

  • advertoriaalit printissä ja digissä

  • oppaat, vinkkilistat ja DIY-sisällöt

  • kampanjasivut

  • kuluttajakilpailut ja testiryhmät

  • sosiaalisen median kampanjat

  • ohjaavat natiivinostot verkkomedioissa

  • videot

  • viihteelliset digipelit ja -testit