Muutosta on helpompi johtaa, kun tietää, mitä mieltä yrityksestänne, palveluistanne tai tuotteistanne oikeasti ollaan. Näin voit käyttää – usein rajatut – markkinoinnin resurssit täsmätyöhön, poistamaan myynnin esteitä ja kasvattamaan yrityksenne suosiota sidosryhmienne silmissä. Samalla parannat konversiota, keskiostoa ja asiakaspitoa.
Lähtökohtana on, että kerätty tieto hyödyttää tuote- ja palvelukehitystänne, sekä nopeuttaa ja lisää myyntiänne. Saatte myös faktatietoa siitä, mitä yrityksenne kannattaisi yrittää muuttaa sidosryhmienne mielikuvissa, tai kuinka teidän kannattaisi kehittää brändi-imagoanne.
Voimme tutkia niin kohderyhmienne näkemystä yrityksestänne verrattuna kilpailijoihinne, kuin kuluttajien mielipiteitä tietystä tuotteestanne ja siihen liittyvistä käyttökokemuksista.
Voimme tutkia niin kohderyhmienne näkemystä yrityksestänne verrattuna kilpailijoihinne (esimerkiksi Top of Mind – eli ToM-tutkimus), kuin testiryhmän mielipiteitä tuotteestanne ja siihen liittyvistä käyttökokemuksista.
Toteutamme kaikki kyselyt ja tutkimukset hallinnoidusti, digitaalisesti ja profiloidulla rekrytoinnilla – varmistamme siis osallistujat, jotka vastaavat teille tärkeitä sidosryhmiä.
Lataa ilmainen opas!
Täytä yhteystietosi alla oleviin kenttiin, niin lähetämme oppaan sähköpostiisi.