SMRC-mittari antaa konkreettisia suuntaviivoja kestävän kasvun tueksi

Myynnin ja markkinoinnin resilienssi koostuu strategisen ohjauksen, yhtiön arvojen, markkinaymmärryksen, markkinoinnin ja myynnin prosessien sekä digitalisaation hyödyntämisen mitattavista tekijöistä. Sales and Marketing Resilience Class eli SMRC on Storybound Oy:n laatima metodi analysoida yhtiön myynnin ja markkinoinnin tilannetta.  

Tekemällä SMRC-testin saat kokonaisvaltaisen ja luotettavan kuvan myynnin ja markkinoinnin tämänhetkisestä tilasta sekä ennen kaikkea konkreettisia suuntaviivoja ja indikaattoreita tulevaisuuden liiketoiminnan kasvun tueksi. 

Testin tekeminen ja luokitustulos ovat ilmaisia, eivätkä sido mihinkään maksullisiin tilauksiin. Laaja ja tarkka raportti asiantuntijoiden analyysillä ja suosituksilla maksaa 790 € + alv, ja sen voi halutessaan tilata nettitestin tekemisen jälkeen. Hintaan sisältyy sähköpostitse toimitettava kattava raportti ja kahden tunnin tapaaminen (joko etätapaamisena tai pääkaupunkiseudulla esimerkiksi yrityksen omissa tiloissa). Täysi raportti esittää tarkasti kehityskohteet kaikkien osa-alueiden sisältä. Storyboundin tilaussopimusasiakkaana saat raportin ja analyysin ilmaiseksi, arvo 790 € + alv!