Storyboundista Tallinn Music Weekin Suomen-markkinointikumppani

Baltian merkittävin musiikkiin keskittyvä kaupunkifestivaali Tallinn Music Week on valinnut Storybound Oy:n Suomen-markkinointikumppanikseen. Keväällä alkanut strategisen tason yhteistyö jatkuu nyt operatiivisella markkinoinnilla, ennen kaikkea suomalaisille musiikin ammattilaisille. Storyboundin toimitusjohtaja Elli Mäkilä pitää tapahtumassa myös musiikkialan ammattilaisille suunnatun markkinointityöpajan.

“Koronaviruksen aiheuttama kriisi pakotti meidät oppimaan, innovoimaan ja miettimään uusia formaatteja. Olemme olleet vaikuttuneita ja inspiroituneita Storyboundin työpajoista ja tietotaidosta, ja uskomme että musiikkiala tulee hyötymään suuresti heidän markkinoinnin osaamisestaan. Suomi on ollut aina tärkeä TMW:lle niin artistien, partnerien, kollegojen kuin kävijöiden suhteen. Olemme ylpeitä voidessamme yhdistää voimat Storyboundin kanssa, ja tätä kautta lisätä ymmärrystä sekä tuoda uutta tietoa niin omaan organisaatioomme kuin koko alalle”, kertoo festivaalin perustaja ja johtaja Helen Sildna.

Tallinn Music Week -festivaalia (27.-30.8.) on järjestetty vuodesta 2009. Tapahtuma kokoaa Tallinnaan laajan kattauksen niin ajankohtaisimpia uusia kykyjä, kuin eri genrejen tunnetuimpia nimiä. Tapahtuma on arvostettu musiikkialan ammattilaisten kohtaamispaikka, jonka puitteissa järjestetään myös kansainvälinen konferenssi. Tämän vuoden hybridikonferenssin erityisteemoina ovat Resilienssi ja Muutoksen johtaminen.

Myös moni suomalainen artisti on noussut Tallinn Music Weekin lavalle. Tänä vuonna estradilla nähdään muun muassa Jarmo Saari Republic ja Jesse Markin.