Tarinoita

Markkinoinnin muistilista
Markkinoinnin_muistilista

Markkinoinnin muistilista

Kun markkinoinnin perustoimenpiteet ja runko ovat kunnossa, tekemistä on paljon helpompi suunnitella ja toteuttaa kustannustehokkaammin. 14:n kohdan markkinoinnin muistilistasta voit tarkistaa, että teet oikeita asioita ja sinulla on käytössäsi siihen tarvittavat työkalut.

Kauppakeskus Länsituuli valitsi Storyboundin

Kauppakeskus Länsituuli valitsi Storyboundin

Keväällä 2021 Espoon Tapiolaan avattu kauppakeskus Länsituuli on valinnut markkinoinnin kumppanikseen Storybound Oy:n. Syyskuussa startannut kokonaisvaltainen yhteistyö kattaa niin kauppakeskuksen opasteiden suunnittelun, monikanavaisen brändimainonnan, taktiset toimenpiteet kuin sosiaalisen median kokonaisuuden ja tapahtumat.

Tietosuoja on osa yrityksen imagoa ja markkinoinnin väline

Tietosuoja on osa yrityksen imagoa ja markkinoinnin väline

Se, kuinka yritys suhtautuu tietosuojaan, kertoo yrityksen arvopohjasta ja muovaa yrityksen imagoa. Miksi yritykset eivät osaa tai halua puhua tietosuojasta – ja kannattaisiko kuitenkin?

Hur bygger man en bra WordPress-sida?

Hur bygger man en bra WordPress-sida?

Webbsidan fungerar som bas för företagets digitala marknadsföring. Hur bygger man en bra webbsida? Vår expert ger sina bästa tips!

SMRC®-mittari antaa konkreettisia suuntaviivoja kestävän kasvun tueksi

SMRC®-mittari antaa konkreettisia suuntaviivoja kestävän kasvun tueksi

Myynnin ja markkinoinnin resilienssi koostuu strategisen ohjauksen, yhtiön arvojen, markkinaymmärryksen, markkinoinnin ja myynnin prosessien sekä digitalisaation hyödyntämisen mitattavista tekijöistä. Sales and Marketing Resilience Class eli SMRC on Storybound Oy:n laatima metodi analysoida yhtiön myynnin ja markkinoinnin tilannetta.

Arvomme
River,And,Spring,Forest.,Nature,Composition.

Arvomme

Kevään 2021 aikana toteutimme Storyboundin strategia- ja arvotyön. Jotta arvot aidosti toteutuisivat ja olisivat yhteiset, halusimme ne myös yhdessä tiimityönä rakentaa. Meille oli tärkeää myös määritellä, miten arvomme näkyvät sisäisen toiminnan lisäksi asiakkaidemme suuntaan. Lue, mitä arvomme ovat, ja kuinka ne konkreettisesti ohjaavat toimintaamme!