Tarinoita

Hur bygger man en bra WordPress-sida?

Hur bygger man en bra WordPress-sida?

Webbsidan fungerar som bas för företagets digitala marknadsföring. Hur bygger man en bra webbsida? Vår expert ger sina bästa tips!

SMRC-mittari antaa konkreettisia suuntaviivoja kestävän kasvun tueksi

SMRC-mittari antaa konkreettisia suuntaviivoja kestävän kasvun tueksi

Myynnin ja markkinoinnin resilienssi koostuu strategisen ohjauksen, yhtiön arvojen, markkinaymmärryksen, markkinoinnin ja myynnin prosessien sekä digitalisaation hyödyntämisen mitattavista tekijöistä. Sales and Marketing Resilience Class eli SMRC on Storybound Oy:n laatima metodi analysoida yhtiön myynnin ja markkinoinnin tilannetta.

Arvomme
River,And,Spring,Forest.,Nature,Composition.

Arvomme

Kevään 2021 aikana toteutimme Storyboundin strategia- ja arvotyön. Jotta arvot aidosti toteutuisivat ja olisivat yhteiset, halusimme ne myös yhdessä tiimityönä rakentaa. Meille oli tärkeää myös määritellä, miten arvomme näkyvät sisäisen toiminnan lisäksi asiakkaidemme suuntaan. Lue, mitä arvomme ovat, ja kuinka ne konkreettisesti ohjaavat toimintaamme!

Muutostarve heijastuu myynnin euroihin
Muutosjohtaminen

Muutostarve heijastuu myynnin euroihin

Storyboundin toimitusjohtaja Elli Mäkilä ja johtava konsultti Matti Numminen istuivat alas keskustelemaan yritysten muutostarpeista, sekä muutosten mahdollisista esteistä ja haasteista.