Tarinoita

Muutostarve heijastuu myynnin euroihin
Muutosjohtaminen

Muutostarve heijastuu myynnin euroihin

Storyboundin toimitusjohtaja Elli Mäkilä ja johtava konsultti Matti Numminen istuivat alas keskustelemaan yritysten muutostarpeista, sekä muutosten mahdollisista esteistä ja haasteista.

Sisältömarkkinoinnilla tehokkainta myynnin kasvua
Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinoinnilla tehokkainta myynnin kasvua

Markkinoinnin perustehtävä on tukea myyntiä ja lopulta tuottaa lisää euroja. Siksi yritysjohdon on tärkeää ymmärtää erilaisia markkinoinnin keinoja, mitkä niistä...

CASE: Kohtaamisia kirjakaupassa

CASE: Kohtaamisia kirjakaupassa

Toistakymmentä kirjakauppaa järjesti yli viisikymmentä kirjallista tapahtumaa Kirjan vuosi ry:n toteuttamassa Kohtaamisia kirjakaupassa -kampanjassa. Näkyvyyttä saivat niin valtakunnalliset kirjakauppaketjut kuin...

InfoCare Finland valitsi Storyboundin

InfoCare Finland valitsi Storyboundin

Pohjoismaiden johtava innovatiivisten tietotekniikkaratkaisujen palveluntarjoaja InfoCare valitsi Storyboundin Suomen-markkinointikumppanikseen. Kattavien keskustelujen jälkeen 2020 toteutettu markkinoinnin perusteellinen strategiatyö loi pohjan vuosien...

Case: Örum Oy Ab ja yritysvideo

Case: Örum Oy Ab ja yritysvideo

Autoalan jälkimarkkinan merkittävä suomalainen maahantuoja ja kehittäjä Örum Oy Ab on lähes 100-vuotias konserni ja perheyritys, jonka strategisena markkinointikumppanina Storybound...

Storyboundista Bauer Median Audio Branding -kumppani

Storyboundista Bauer Median Audio Branding -kumppani

Ääni aikaansaa tutkitusti jopa voimakkaampia tunteita, kuin esimerkiksi näköhavainto. Immersiiviset tarinankerronnan ja myynnin edistämisen keinot täydentyvät entisestään, kun jatkossa tarjoamme...