Storyboundista IAB Finlandin markkinointikumppani

IAB Finland on valinnut markkinointiviestinnän pääyhteistyökumppanikseen Storybound Oy:n.

iStock-944101964.jpg

Syksyllä 2018 IAB Finlandin kohderyhmien segmentoinnilla ja markkinointiviestinnän vuosikellolla alkanut hyvä yhteistyö jatkuu tiiviinä myös 2019, Storyboundin vastatessa jatkossa myös segmentoinnin ja vuosikellon mukaisesta sisällöntuotannosta.

-       Storybound on jo osoittanut, että heillä on hyvä ymmärrys IAB:n tarpeista ja digitaalisen mainonnan sekä markkinoinnin alan jatkuvasti muuttuvasta luonteesta. Storyboundin kanssa on ollut helppoa ja joustavaa toimia, perustelee IAB Finlandin toiminnanjohtaja Birgitta Takala.

Osana yhteistyötä Storybound Oy suunnittelee myös IAB Finlandin uusittavien kotisivujen sisällöllisen rungon ja käyttäjäpolut.

-       Vuoden 2019 tekemisen ytimessä ovat IAB Finlandille tärkeiden kohderyhmien aidot kiinnostuksen kohteet ja henkilökohtaiset motivaattorit, joita varten tuotamme lisäarvollista ja sitouttavaa sisältöä, summaa Storybound Oy:n toimitusjohtaja Elli Mäkilä.