Tarinoita

Näin valitset oikeat sisältömarkkinoinnin keinot

Näin valitset oikeat sisältömarkkinoinnin keinot

Sisältömarkkinoinnin suunnittelussa on syytä aloittaa siitä, mitä haluamme tapahtuvan. Millaisiin liiketoiminnallisiin tavoitteisiin tulisi päästä? Markkinoinnin ensisijainen tehtävä on tukea liiketoimintaa, joten siksi sisällöntuotannon suunnittelu alkaa aina mitattavien tavoitteiden määrittelystä.

Sisällöntuotanto vahvistui!

Sisällöntuotanto vahvistui!

Olemme saaneet Storyboundin monipuoliseen tuotantoon lisävahvistusta, sisällöntuottaja Celinda Byskatan liittyessä tiimiin. Celindalla on pitkä kokemus sisältömarkkinoinnista ja natiivimainonnasta, joka vahvaan tekniseen ymmärrykseen yhdistettynä tuo lisää asiantuntijuutta asiakkaidemme palveluun. Celinda betjänar också på svenska! Tervetuloa, välkommen, Celinda!

Nimitys: Laura Ikosesta projektipäällikkö

Nimitys: Laura Ikosesta projektipäällikkö

Syksyn harmaudessa iloitsemme aurinkoisesta nimitysuutisesta! Vuoden ajan Storyboundissa sisällöntuottajana työskennellyt Laura Ikonen on nimitetty projektipäälliköksi 1.10.2020 alkaen. Lempeänrautaisesta ja järjestelmällisestä otteestaan tunnettu Laura keskittyy jatkossa entistä enemmän tuotantojen projektijohtoon sekä hänen vastuulleen nimettyihin asiakastileihin. Onnea ja intoa uuteen työnkuvaan, Laura!

Tallinn Music Week – Oodi kulttuurille, musiikille ja taiteelle

Tallinn Music Week – Oodi kulttuurille, musiikille ja taiteelle

Baltian merkittävin musiikkiin keskittyvä kaupunkifestivaali Tallinn Music Week järjestettiin 27.8.-30.8.2020. Storybound Oy toimii Tallinn Music Weekin Suomen markkinoinnin yhteistyökumppanina ja oli mukana tapahtumassa, joka huokui innostunutta energiaa, tarjosi huikeita kohtaamisia luovien ja lahjakkaiden ihmisten kanssa sekä unohtumattomia musiikkiesityksiä erilaisissa miljöissä ympäri kaupunkia.

Tervetuloa Storyboundiin: Projektikoordinaattori Saila Björkman!

Tervetuloa Storyboundiin: Projektikoordinaattori Saila Björkman!

Saimme tällä viikolla lisää vahvistusta tiimiimme, kun Saila Björkman astui mukaan Storyboundin iloiseen jengiin! Tältä leidiltä ei lopu virta kesken. Saila on koordinoinnin rautainen ammattilainen, joka tietää aina, koska ja missä ihmisen pitää olla. Saila palauttaa järjestyksen ajoittain tuulispäänä viilettävien kollegoidensa hattuihin, mutta arvatkaapa mitä: Saila on myös erinomainen juhlien järjestäjä!

Asiantuntijaopas toi lisää kontakteja ja runsaasti medianäkyvyyttä SATL ry:lle

Asiantuntijaopas toi lisää kontakteja ja runsaasti medianäkyvyyttä SATL ry:lle

"Aikaansaatu opas toi laadukkaalla toteutusprosessillaan ja ajankohtaisella, suurta yleisöä kiinnostavalla aiheellaan liitollemme paljon kontakteja, tunnettuutta ja positiivista näkyvyyttä. Ilman vahvaa strategiakumppania tällainen lopputulos ei olisi ollut mahdollinen”, toteaa SATL:n liiketoimintajohtaja Kalle Kalaja.

Storyboundista Tallinn Music Weekin Suomen-markkinointikumppani

Storyboundista Tallinn Music Weekin Suomen-markkinointikumppani

"Olemme olleet vaikuttuneita ja inspiroituneita Storyboundin työpajoista ja tietotaidosta, ja uskomme että musiikkiala tulee hyötymään suuresti heidän markkinoinnin osaamisestaan", kertoo festivaalin johtaja Helen Sildna. Lue lisää yhteistyöstä!

Mäkilä kouluttaa ja tuomaroi

Mäkilä kouluttaa ja tuomaroi

Storyboundin toimari ja IAB Finlandin Sisältömarkkinoinnin työryhmän puheenjohtaja Elli Mäkilä tuomaroi Euroopan parhaita digitaalisen mainonnan töitä, kun alan tärkeimmät palkinnot jaetaan IAB Europen Interactissa Lissabonissa, 2.-3. kesäkuuta.